det skulle ju ...

... vara vit bakrund & svart text på min header !
åh så arg jag blir på mig själv .. :(
eller ser de bra ut så som det är nu? :s
hm, ska jag ha någon bakrund ?..
åååååh, ibland hatar jag bara o fixa o trixa med bloggdesignen!

jag längtar till imorgon ...
... då jag får vakna senare & sen ska jag prova fixa välling :D för jag måste alltid äta nåt varmt på morgonen. haha jag kommer känna mig som en bäbis + hela huset kommer explodera så osmidig som jag är. sen kl 12 sticker vi till ung 08. nicenice. träffas ? ;D
puss


Kommentarer
Natta

sv: Tack så mycket:)

Okej va bra :D

Tack desamma(:

Din blogg e också fin, kram!

2008-08-14 @ 22:01:33
URL: http://naathaliies.blogg.se/
belinda

Nee, men tandställning som skulle sännas åt till max denna gång :/ Men nu känns det bra igen!



Va gött, det är så härligt med träning!

2008-08-14 @ 22:11:21
URL: http://misstricky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0