kyssbilder från ung08 ?

är det någon som vet vart bilderna som dom tog på ung08 är ?
då menar jag inte domdär fest bilderna, för dom vet jag att de finns på ung08 hemsidan. men kyssbilderna .. någon som har sett dem? hittar bara några arvika bilder (?)

men jusste, glömde säga att vi fått två nya i klassen. en som heter victor & som går om en klass, & sen en annan som heter max. okej, känner ingen av dom änsålänge & dom är inte dirket , ja vad ska man säga för att låta snäll .., jag kommer inte bli kär i nån av dom, hehe (aa)
men nu frammåt kvällen har inte så mycke hänt. har knarkat massa tabletter & fått ont i magen så blev tvungen äta fil med flingor då - usch! sen har jag bara umgåst med elsa&mammi.

imorgon blir det skola då, ända till kl 3 (!!!) så jag bloggar efter det. eller ja, det beror på om jag orkar eftersom min hand kanske är död efter allt pluggande (shit vad jag kommer klaga imorgon alltså. haha!)
fast nu har jag fått mina tabletter .. &dom luktar lim ! usch.

nu hittar jag några "kyssbilder" från stockholm ..
tjingeling. sov sött !


Kommentarer
Sandra

jaha varför då? Med mig är det bra :)

2008-08-19 @ 01:35:55
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Sara

Sv; Sålite :D

Imorgon börjar vi skolan suck då är det tillbaka till verkligheten 10 veckor blev till 1 dag!



När börjar du?

Kram

2008-08-19 @ 08:56:18
URL: http://februaritjej.blogg.se/
Matilda

Haft en bra dag?

2008-08-19 @ 11:35:21
URL: http://matehilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0