jag kallar det turdag

regning men underbar dag (a)

jag&jennfier sprang i fem minuter, sen gick vi i en kvart typ, hihihi. men när jag kom hem så tränade jag magen&armarna lite (a) senare åkte jag,rebecca&mammi till farsta c, för rebecca skulle klippa sig. medans gick jag o kollade på skor på skopunkten. hittade ett par jättesöta ballerina som jag måste ha i sommar. senare hade vi tid över, så vi gick till mcdonalds o åt. o gick sen till stadium. där hittade jag ett par svarta adidasskor som jag köppte. först hittade hon som jobba där bara en sko, men när mamma letade så hitta hon :) stolek 37,3 hihi (a) sen åkte vi till eko o köpte en sänglampa till bror, garn till en tröja & en pajform. o sen åkte vi till handens sjukhus. mamma o rebecca skulle kolla några saker.. o sen åkte vi till handen c o kollade vad de var för fel på min syrras mobil o kolla på bokrean & köpte lite mat. då köpte jag en trisslott o vann 75 kr :D sen åkte vi till flugger o köpte färg&spackel till kristins rum, o sen till vh . där kollade vi i vår familjs bankgrej. trevliga saker där:P o vi såg också hål i dom där skåpen, som rånarna hade gjort för några veckor sen.. men jag bytte min trisslott mot 50kr&en ny. & på den vann jag 50kr (a) sen åkte vi hem & jag tog en tablett, för jag hade såå ont i höften "/ men jag kunde svälja tabletten iallafall, haha stolt (a) sen gick jag ut med jennifer, för hon skulle köpa frida-tidningen. så vi fick gå där i regnet med paraplyer. jävla väder alltså ! men när hon hade gjort de så gick vi hem & jag har inget planerat för kvällen. bara tare lugnt & ta en till tablett snart..

sånna skor fast svarta :)
pusss/ K


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0