vänner.

skolan började igår&den var normal . vanliga lektioner till kl 12 & då åkte jag,jennifer o evelyn till handen c. jag hade bara 100kr (omg), medans dom andra hade typ 600 :O! jag är fan fattig som en myra, kanske har 20kr nu :s men får spara nu & se vad jag får på min födelsedag (a) på vägen hem träffa vi sakina&hennes kompisar o så drack vi redbull , haha we love redbull ;D
idag, skola igen dåra. blev osams med några, men med lite snack me dom personerna så blev allt löst :) efter skolan gick jag&jennnifer hem till evelyn & senare kom sakina. vi kolla i skolkatalogen, dömde dom på tven, skratta, ringde några&mkt mer . lärt känna sakina idag ra, hihih. hon ska också börja i vår klass snart, hoppasjag! :)
skulle igentligen till elw på fredag, men jag,jennifer,evelyn,sakina&kanske fille sticker dit nästa seven ist. vi ses väll ? (a)

närmaste dagarna;
onsdag 9/1: plugget, träna!
torsdag 10/1: plugget, sakinas skola
fredag 11/1: plugget, myspys
lördag 12/1: badminton me pappi
söndag 13/1: ?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0