blogghumör

jag vaknade för kanske en kvart/tjugo minuter sen.
igårkväll orkade jag verkligen inte vara vaken. satt o kollade på en film på trean istället för att se på sverige matchen ,(thihi). men jag har iallafall koll & vet att sverige vann med 2-0 mot grekland ;D bra jobbat där! men jag gick o la mig halv 11 typ (?) nej inte bra där! första dagen på sommarlovet & jag går o lägger mig tidigt(!!!) idag vill & tänker jag vara vaken lääänge. men kanske blir trött av att sitta inne hela dagen & kolla ut på det tråkiga molniga,blåsiga,kalla vädret :( suck, inte bra början på sommarlovet. men bättre ska det bli!
nästa vecka
ska vi åka till grönan, iallafall om det blir bra väder . sen måste jag åka o bada med er tjejer (&killar?) eftersom jag inte har badat på hela året :o & tälta måste jag fan också göra snart ! jennifer som har ett 10-manna tält ! hihi, det får ju plats massor om man tränger ihop sig.. (eller kanske inte, eftersom vi suger på att sätta upp tält)

men nu börjar solen komma !!
haha jag blev bara tvungen o skriva de . blir bara glad när solen kommer (:

idag, för att inte sitta hemma hela dagen&kolla på tv/göra på datorn, så kommer jag nog gå promenader. kanske längre än vad jag brukar (?)
eftersom jennifer skrev till mig imorsse att hon blivit sjuk , så kunde inte hon&jag åka till handen o chilla som vi hade tänkt o göra idag.

men nu ska jag äta frukost (om vi har nåt gott) , fast först skriver jag nog lite om mitt sommarlov ;
bada massooooor - eller bara om de blir bättre väder .
sola & bli brun! - haha, den här sommarn ska jag fan bli brun (;
köpa bikini - haha jag har inte gjort det än :o
åka till huvudskär med mamma&rebecca - så mysigt ställe + att vi ska sova över där nu också (:
grönalund massvis me gånger (; - haha , någon som vill följa med en dag ? :)
grilla - ngn som vill följa med där också? :)
tälta haha en varm dag helst (a)
+ lite mer hoppas jag . (: säg bara till om du vill träffas !


bild från förra sommarn, då vi hade mickan 4-manna tält . haha ja, ni ser ju hur det ser ut ..(a) en stolpe mitt i allt . men sova kunde vi iallafall göra . hihi, en dag man inte glömmer med jennifer,hannah&mikaela <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0