färgar ögonfransarna

haha, jag&kristin hade bestämt oss för att göra en kräm mot fet hud , vilket då blandar man 5 jordgubbar, 2 tsk naturell yougurt & 2msk mandelmjöl (tror jag) , men vi hade inte mandelmjöl så vi tog oliver, socker&mandel. mjo, det blev inge bra. det bara rann o skit :S så vi slängde allting haha.
men då fick jag för mig att jag ville färga ögonfransarna. eftersom jag inte fick de för 8dagar sen så gjorde jag det nu. hihi, man ska ju göra som man har en vanlig mascara borste o ta på ögonfransarna.. men jag råka blinka när jag gjorde de & fick i ögat ! aaaaaajjj vad det sveeed ! så jag sprang till badrummet och tog bort allt ..
men satte på nytt ,fast lite. & nu , om 2 minuter ska jag gå o tvätta ansiktet för då har det gått en kvart :) ja, vi får se om det blir någon skillnad :)
massa pussar& ha en underbar onsdags kväll !
/ Karin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0