innan läggdags

min kväll har inte varit rolig .. satt o kollade på filmen på trean ; kate & leopold. men orkade inte efter halv filmen så då gick jag till datorn & bad alla skriva till mig , vilket nästan alla gjorde haha. så trevligt (; fast blev ett tag jobbigt eftersom en kille skrev till mig hela tiden, så tillsist blev det block (a) hihi.
imorgon har jag inte någonting planerat. så sjukt tråkigt! måste fan träffa nån , så , ring mig imorgon!
nu ska jag nog gå o lägga mig snart.. eftersom de inte finns ngt kul på tv & nu verkar ingen vilja snacka med mig på msn .. förästen, vem är det som håller på o ringer mig ?! får panik .. antingen så var de pierre, eller tony, eller emil idag. hördes iallafall som nån av dem (a)
menmen , sov gott alla & dröm sött ! <3


tisse & jag, väldig gammal bild.. menmen, gillar den fortfarande


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0