min kväll

min kväll har sett ut :
kl fem åt jag en halv potatisbulle (trots att jag bara ätit en toast på hela dagen&var jättehungrig), menmen, sen vid sex gick jag ut på en snabb promenix (eftersom jag inte ville att de skulle börja regna) & när jag kom hem tränade jag LITE., för jag orkade inte mer eftersom jag frös så mkt också .. så jag hoppa in i duschen o duschade jättevarmt haha, när jag kom ut var hela spegeln dimmig.. menmen, satte på mig myskläder o snackade lite med mamma om baletten. hon hade också letat efter de på google. men varken hon eller jag har hittat en billig&bra balettkurs.. förutom jag som gjorde de nyss, hihi en kurs med mario o dom som varit med på floorfiller ,hihi ;) menmen, mammi sa att de också var för dyrt (1900:-) .. menmen, balett ska jag iallafall börja på! måste bli bättre på att dansa :) hihi.
men nu på kvällen har jag kollat lite på tv & svullat choklad.. & dränk min mun med vaselin, haha helt beroende säger jag bara ! :P aja,
imorgon skulle jag igentligen till stan med jennifer & köpa mindre stolek i mina rutiga shorts .. men hon fick inte eftersom hon e en sjukling o de.. så, imorgon blir det bara svull hemma igen då.. & kanske en promenad om jag orkar..

nu ska jag fortsätta att snacka med människorna på msn, .. inte dirket roliga saker vi snackar om , menmen...
sov sött, <3 pöss
imorgon skriver jag kanske in en liten dikt (om den jag skriver ikväll blir bra) :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0