orkar inte !

jag orkar inte berätta om öppet hus , orkar inte berätta om torsdagen. orkar ingenting.
jag är på världens dåligaste humör ! sov hos viktor från igår till idag, & nu är vi osams . HORA!
fan, jag älskar dig viktor .. :( men du älskar fan inte mig .. berätta&säg hur du vill ha det. :(
fanfanfan , åh ... jag orkar ingenting längre :( ... blir nog en tidig kväll då jag kommer kunna somna lätt..
fan :'(




det hjälper inte. inget hjälper ..
det räcker med att jag har tillräckligt med problem.
trodde det skulle hjälpa lite då jag var glad över en sak.
men nej, tydligen inte.
jag har fått veta massa saker som jag inte velat veta.
fan ,! :(
jag har börjat gjort många onödiga saker ..
tillomed nästan slutat äta & alla tror att jag fått anorixia ..
alla tvingar i mig mat då jag inte e hungrig..
det räckte fan med det jag redan hade problem med!
&var orolig över, och fick tårar då&då
orkar inte gråta mer , orkar ingenting!
åh ... :(
fan, allt blir ju bara för dåligt !!

nej nu orkar jag inte mer .. gråter för mycket & vill bara bort.
jag skiter i det du bad mig inte att göra ..!
jag skiter i allt .
nej , godnatt ! :(


Kommentarer
Pernilla

Sv: Med mig är det bra.. :)

2008-06-05 @ 22:19:21
URL: http://typperra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0