regnig dag i stan

är inte på skrivhumör.. så blir nog inte så långt inlägg..
men idag var jag&kristin(syster) i stan o shoppade lite. eller ah, det blev bara ett par svarta shorts till mig. skulle igenltigen köpa rutiga på bikbok ju , men det fanns bara L :/ så köpte istället dom shortsen som fanns i min stolek. för vi kollade i flera H&M affärer , & hittade rutiga shorts, fast med min otur så fanns det bara stolek 36,38 & större.. & det kan jag inte ha för de blir för stort.. men tillsist så blev det somsagt ett par svarta shorts från H&M :) sista shortsen i min stolek också (a) så lite tur fick jag där, hihi. sen käkade vi på donken för jag var lite hungrig (hade bara ätit lite äcklig fil på morronen som mamma tvinga i mig - fyfan vad jag mådde illa sen säger jag bara!) men aja, efter min lilla hamburgare så mådde jag också illa igen.. fast sen åkte jag o kristin hem. och var hemma kl 6 typ. haha, fick värsta skrattattacken på bussen hem för kristin slog i huvet i en hylla typ , & när jag kolla bak gjorde en gammal gubbe också de precis. hahaha han bah "fyfan jävla buss! .. oj ursäkta mig. aj vad ont det gjorde!" hahah, och så höll både den gamla gubben&kristin sig på huvet. hahaha alltså gud, kunde inte sluta skratta.. (a) fast tvingade mig själv sen för jag skämde bara ut mig själv hihi..
men när jag kom hem så vare middag, fast var inte hungrig så åt inget.. träffade jenifer istället & vi gick ut o snacka lite.. fast gick hem runt halv 8 för vi frös så jävla mkt. hihi & jag som bara hade korta shorts på mig (a), kanske inte så konstigt att jag frös då? (a)

imorgon ska vi somsagt till grönan. jag,jennifer, mikalea, hennes kusin & hannah. riktigt nice de ska bli hoppas jag ;) bara det inte regnar för då åker jag bannemig hem & sticker en annan dag haha .
ska ändå åka dit en annan dag på lovet (hoppas jag) med lite annat gott folk , haha!. så om du vill dit, säg till isåfall (a)

men nu ska jag snacka lite på msn & läsa lite bloggar.
sov sött om jag inte skriver mer ikväll . massa pussar <3
& ring ikväll om du får det lika tråkigt som jag.. för igårkväll hade jag så jävla tråkigt + var jättepigg runt 2.. och somna runt 3.. så, var inte rädd för att väcka mig haha . säg bara till om du vill ha mitt nummer ;)
aja, hare bra nu, pöss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0