sista skoldagen

berättar först lite om kvällen igår. först gick jag promenad och sen gick ja hem o duschade i typ 20min. sen ringde mickan mig o sa att viktor var på fotbollsplanen o ville att ja skulle komma ut för evelyn hade dissat henne, hihi. men jag gick ut osminkad o blött hår. och sen kom rasmus&viktor till oss för dom skulle hem till tuz (rasmus tjej) , men innan skulle lilla viktor visa trick på cykel över en stor sandhög. hihi stackarn ramlade nästan alla gånger, förutom två(a) smidig, not. <3 men sen skulle mickan hem & jag följde henne till bussen då de var värsta fullgubben där .. iiih, vi va fett rädda (a) och stackars mickan som skulle åka samma buss som honom .. han satt o pratade med sig själv o viftade med handen o höll på att somna.. thihi, fast de kom fler som skulle åka buss också ..

idag var det sista vanliga skoldagen! så otroligt skönt ! vi städade o övade på redovisningen inför öppet hus kl 6 ikväll .. haha, jag ska hålla i en penna för att ja inte vet var jag ska göra av med mina händer , sa annika vår mentor. thihi. menmen, mitt mående idag har väll inte varit på topp ? varit sur o lite sånna grejjer hela dagen... ingen kommentar. men, nu är jag på bättre humör och ska äta nåt snart kanske... eftersom alla tror att jag fått/håller på att få anoroxia. för jag äter knappt ingenting på lunchen i skolan & tränar varje dag.. som iförregår; lite potatismos , igår; halv fiskpinne , idag; en pannkaka ...
det är så att jag tycker inte om mina ben . vill ha smalare vad ni än säger.. så är det bara ..

snart ska jag äta & sen kl fem ska jag träffa jennifer o vi går till skolan igen. där vi har öppethus till kl 9 ikväll, då jag dirket går hem till viktor & sover där. sen imorgon så har jag&viktor varit tillsammans i 2månader thihihi<3 , men jag åker iväg till fredika bremer skolan kl 3 och där firar jag min bror som tar studenten! sen måste jag hem och fixa mig, och går till felicia som ska ha avslutningmiddag eftersom hon byter skola nu :( <33

dagens gjort : varit i skolan
dagens mående : inte så bra ...
dagens mat : en pannkaka
dagens dricka : vatten
dagens vill ha : kväll <3
dagens vill göra : sola&träna, men pallar inte
dagens måste : dricka vatten
dagens personer : klassen
dagens längtan : tisdag, skolavslutning!
dagens saknad : alleh gumman, vi måste ses på lovet!<3
dagens klädsel : blå nellyjeans, vitt ginatricot linne, blå adidaskofta, vita skor
dagens sötaste : viktor §§
dagens jobbigaste : ...
dagens roligaste : vet nt.
dagens smink : foundation, puder, mascara
dagens frisyr : plattat&utsläppt
dagens kärlek : viktor somalltid <3333
dagens planer : öppethus & sen viktor.

skriver mer imorgon kväll runt 22.00 då jag kommer hem från felicia om jag orkar. annars skriver jag på fredag morgon!
pusshej & ha en underbar onsdagskväll & torsdag



Kommentarer
Pernilla

Sv: Min dag har också vart bra!

Hur mår du då? :)

2008-06-04 @ 19:32:40
URL: http://typperra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0