tjockar mig

haha mamma kom hem runt åtta då jag precis hade kommit hem från en promenad. thihi, hon hade en lite present till mig som var ...TWIX! haha blev jätteglad eftersom jag inte äta varmt för då får jag ont i blåsan (fast äter varmt ändå). men det var inte bara en twix bit , utan en stor kartong typ haha. med 16st i tror jag att de var (a) så idag har jag bara svullat twix (a)
menmen nu smsar jag med evelyn & kollade precis på smekmånaden. fast orkar inte kolla mer eftersom jag typ sätt den tusen gånger för vi har den filmen här hemma.. fast jag&evelyn sitter o smsar om att vi har tråkigt och vill på fest. så vi kom överens om att vi kanske kan fixa en stand fest ? :) hihi. åka o bada, grilla & kanske tälta med ett gäng kompisar ? ;) säg till om du kanske vill komma med några kompisar ;Dhaha.
nej men det skulle vara riktigt mysigt faktiskt. eftersom typ ingen gör nåt speciellt nu i sommar (ingen som jag har pratat med iaf), så skulle de bli kul med liten fest sådär (:

nu ska jag fixa min blogg igen. den måste bli snygg nångång vafan (a) hihi. säg sen gärna vad ni tycker & så får ni ha en sån bra kväll :) <3 puss
imorgon åker jag nog förästen till handen c med mamma eller pappa. eftersom jag måste ha bikini & pappa är så gullig som säger "men kan vi inte åka och leta i affärer imorgon då efter sån tröja som du vill ha?" . thihih. fast gillar inte o shoppa med pappi , menmen.. vi får se hur det blir med det.


Kommentarer
Norea

Har inte hunnit köpa någon ny!:/

och nu är den slutsåld tror jag.

2008-06-27 @ 22:37:20
URL: http://nooreas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0