trååkig dag ,!

eftersom det började regna kollade jag&kristin på film - pochaontas. för att hon ville se den, så blev jag ju tvungen somvanligt.. menmen, man fick lite skratt då&då åt djuren , vad dom nu hette. haha.
men efter filmen tog jag en promenad. längre än vad jag brukar , fast det tog också bara 30minuter , konstigt :s men gick väll väldigt snabbt hihi.
& när jag kom hem åt jag en smoothie & kollade på cityakuten. och senare vilade jag i soffan för jag hade sån jävla huvudvärk .. usch :(

dagens gjort : varit hemma hela dagen + promenad
dagens mående : sådär ..
dagens mat : 2mackor
dagens dricka : vatten & smoothie
dagens vill ha : solen
dagens vill göra : åka långtlångt bort
dagens måste : träna & duscha
dagens personer : kristin
dagens längtan : heldag med mamma i stan
dagens saknad : alleh
dagens klädsel : svarta mjukis & gul tjockiströja
dagens sötaste : ingen
dagens jobbigaste : huvudvärken
dagens roligaste : djuren i pocahontas filmen
dagens smink : ingenting
dagens frisyr : uppsatt
dagens kärlek : alla snälla (a)
dagens planer : kolla på film
dagens bästa : äh .. ingenting
dagens sämsta : pissvädret!
dagens sjuka : huvudvärk & träningsvärk lite här&där .
men nu har jag inge mer o skriva, massa pussar.

gillar bilden för mina ben ser smala ut ...
men ansiktet tänker jag inte visa för jag hade precis kommit ifrån att ha sovit över hos viktor & mitt smink+hår var inte fint! hih.


Kommentarer
jennifer

du ska verkligen var nöjd med dina ben, dom är jätte smala och fina,



puss på syster

2008-06-11 @ 18:06:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0