påskaftoooon

elsa, min syster & hennes nya bebis teodor är här hemma hos oss. & elsa har kommenterat mig hela tiden, haha.
"gud va fina naglar, har du gjort dom själva?"
"va långa fingrar du har"
fast igentligen har hon&jag lika långa
"gud vad spinkig du är! och så har du breda axlar"
"du är jävligt snygg kan jag säga"
"åh jag vill ha ditt lockiga hår, det ser så mysigt ut"

& särkert mkt mer :P

men idag vet jag inte vad jag ska göra. äta jättejätte mkt godis & kanske träffa nån om någon vill? :)(a)
söndag; träffa aziza&jennifer §
måndag; träffa sakina - saknar dig §
tisdag; träffa alleh kanske :)§
denna jacka är dagens vill ha ;


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0