freedaaaaag

vaknade först och var jättetrött (somvanligt) , men jag steg upp och satte på mig kläderna ; rosa shorts&grått linne och sen frågade jag kristin om jag fick låna plattången , och hon var så trevlig mot mig ( :o ) att jag blev på glatt humör . så jag satte mig vid teven och kollade på "vakna med the voice" medans kristin plattade sitt hår . sen gjorde jag de & gick till skolan . först hade vi ett långt pass med matte,nv&so , sen lunch & sen idrott. haha på idrotten så gjorde vi typ ingenting, eller iallafall inte jag. vi fick välja mellan basket & fotboll och några körde fotboll medans dom andra satt o kollade på en stund . men sen efter de hade vi tjejer bestämt att vi skulle ha vattenkrig med killarna. men de blev inte så lyckat. haha, vi kastade vatten medans dom blev sura o var trötta och bara gick ifrån (förutom micke).
vi tjejer tänkte att de skulle bli lika kul som vattenkriget 07 , då hela skolan var typ med ? haha, fyfan va det var kul. lite skäll & alla bara kastade runt . thihi, saknar.

men nyss solade jag lite eftersom jag blev dränkt av anton som tog min vattenflaska och kastade på mig .. jag hoppas bara att jag inte har bränt mig igen på knäna som jag gjorde igår...
men om 25minuter ska jag och jennifer åka till handen centrum. hon skulle köpa foundation och puderborste o lite sånt. och jag skulle behöva köpa present till pappi som fyller år på söndag. ..fast jag vet inte om jag gör det, för han önskar sig ingenting? :s hjälp mig.


men nu måste jag fixa mig . och ikväll sover viktor över :) pusshej

lite snabb bild på dagens outfit.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0