28 November. Mys fredag.

började med läsning och sen svenska. sen gick jag till caféet och hjälpte lite och fick en crisp. haha dom ska alltid tvinga i mig nåt.. sen kom anki (engelska läraren) med mitt glosförhör som jag gjorde o så pratade vi lite.. sen gick jag till engelskan o var med en stund. sedan bild, ritade sånt där tonårsbild typ, pallar nt förklara :) sen lunch, drack bara vatten, äcklig mat. sen satt vi o väntade på slöjdlektionen. jag, evelyn, viktor, simon&några till. sen slöjd, stickar nu en tomteluva eftersom jag&evelyn inte fick göra bollar :( åh, hatar läraren. sen hade vi idrott. skulle göra bip-test. men pallade inte, eftersom igår höll jag på o dö. fick så jäkla ont i magen på balettträningen (förästen, det var sista balettträningen. vet inte om jag ska fortsätta senare). sen slutade vi skoldagen :)

ikväll ska jag på dansträning. eller vet inte om jag pallar, heh. känns som om jag kommer få ont i magen.. så vene. menmen, jaja, vi får se :) och sen blir de iaf myskväll framför idol.

något tips på vad man kan göra i helgen?
puss.


Kommentarer
andrine

Ja, nelly.com =D

2008-11-28 @ 18:59:24
URL: http://aaas.blogg.se/
Anonym

sv. tacktack :) desamma :) kram

2008-11-28 @ 21:52:59
URL: http://lindblommali.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0