lat latare LATAST

yes det är vad jag är. jag orkade inte gå upp imorsse så jag stannar hemma. men mina drömmar gjorde nog så jag inte sov i lugn o ro . ena var konstig & den berättar jag inte, & andra var att jag perca naveln ;d haha snacka stolt jag var.
menmen, jag ska käka nåt snart typ eftersom jag vaknade nyss så det får bli min frukost/lunch & sen plugga engelska, spanska & nv tror jag (gör det lättaste i manillaskolan sen,haha). aja , dit till skolan ska jag iallafall imorgon. jag vill. fast vi ska på polismuseet då (tråk!) & ännumera tråk eftersom vi kommer teckna teckenspråk hela tiden typ. aja, vi får se hur det går :)
idag ska jag också försöka pilla på bloggdesignen. frågar igen om någon kan fixa min header? (a)
tjingeling. puss


Kommentarer
..:Sarah:..

det måste du ju göra.. godaste glassen som finns=)

2008-09-16 @ 12:10:35
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Linda

ibland är det tillåtet att vara lat :)

2008-09-16 @ 12:46:04
URL: http://undergroound.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0