Det Händer För Mycket.

Knappt jag minns vad jag gjort idag. Var i vh och träffade några tills jag & M åkte hem till mig och hämtade moppen trots vi blev tagna av polisen igårkväll. Vi åkte hem till henne och gjorde tårta och sedan stack jag hem och åt tills jag & M träffades igen och åkte till vh, dock utan moppen. Sen runt tio tiden gick jag hem och tog moppen för att ta mig en tur fast då ville dom andra att jag skulle komma och även om jag inte kom så åkte dom hem till mig och då var jag utanför haha .. Så jag blev tvugen att åka med dom trots att alla tyckte jag körde dåligt och sitter helt spikrak i ryggen som en militär. Wellwell.
Idag fyller iallafall Mickan år och då ska vi åka moppe på morgonen tills hon får besök och sedan på kvällen igen. Och under dagen tyckte A att han skulle lära mig uppkörningen fast jag är så dålig så vettefan om jag klarar det :) + träffa Evelyn som kommer hem från gotland.



 

Jag älskar dig och glömmer inte allt som har hänt.
Jag hatar dig och för allt du har gjort.
Jag glömmer dig för att du kommer glömma mig.



Kommentarer
E

Vaffö blev du tagen av the policia? Körde du fult lilla syster?

2009-08-02 @ 09:02:09
URL: http://barnbus.blogg.se/
LIENE

Man kan bli bättre på att köra:)

lycka till!

2009-08-02 @ 17:41:14
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0