27 Januari. Moa&jag diggar SCOUT byxorna.

Tjenare :)
dagen idag började med att jag trodde att jag skulle få gå ensam till skolan eftersom den andra gruppen har sovmorgon (den som mikaela och jennfier är med i) men så kom mikaela gående där så vi gick tillsammans (jennifer skulle kolla magen hos någon konsig mackapick, http://jjennufers.blogg.se/). men dagen rullade på, på matten fick jag stå i caféet  istället för att plugga och hjälpa dennis litegrann - najs! (: och sen på lunchen var jag också där en stund. På svenskan idag hade vi nationella prov, det gick bra. Vi fick skriva en svenska uppsats, och jag visste verkligen inte vad jag skulle skriva om, olika saker dök upp i huvet hela tiden så det blev först en som nu ligger i papperskorgen i skolan, och sen en annan som blev mycket bättre, och jag hoppas på bra betyg, hihi.

Idag fick jag också post.. stog att jag fått 124;- på bankkortet , men dem fick jag igentligen för länge sen, så jag fattade inte riktigt. Och jag måste verkligen fixa koden till banken på internet så jag kan planera mina pengar till laptopen :D haha.. Jag kommer aldrig någonsin lyckas.. thihi. Och så vill jag ha navelpiercing, suck. Och det negativa är att jag inte kommer få nåt av dem två sakerna i födelsedagspresent :(

Nu måste jag dricka något. Är så TöÖöÖöRsTiG. haha
Veckans blogg blev Liene


Kommentarer
Anonym

haha, ja lovar dej ja kmr aldri klara de dära testet!

2009-01-27 @ 17:20:07
Beatrice

tack detsamma! :D

2009-01-27 @ 17:59:23
URL: http://beattriicee.blogg.se/
moa

om jag diggar dom, jag ääääääälskar doooooom, fyfaawn va sexiiigt :D <3

2009-01-27 @ 18:22:18
URL: http://hejsanmoa.bilddagboken.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0