1 Juli 09

Firade dagen med en glass... Och en gosig Tisse. Kände mig frisk i sängen, men nu börjar huvudet köra sitt eget och jag känner mig väldigt yr. Och halsen vill inte ta det lugnt som jag vill, utan jag bara hostar och hostar. Varför? Och så hörde jag regnet slå ned på fönstret. Det regnar. Enligt smhi ska det inte regna, men inte vara så soligt heller. Imorgon ska det bli sol, och runt 28grader, vi får hoppas. 
  Jag vill åka och kolla på moppar! Eller lättaresagt åka och köpa en moppe, och åka moppe här.
Jag måste ha jobb. Sommarjobb och få pengar.

Jag dööööööör. Kan inte anadas och nu är jag för yr att jag kommer svimma närsomhelst. JÄVLA HOSTA !!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0