Gullig granne, Äkliga ben, Fixad&klar.

En gullig granne kom förbi imorse med present till mig från Spanien. Det svartsilvriga armbandet. Hur gulligt som helst! Tack Rasmus. =)
+ kvällens outfit. Strumpbyxor, lång t-shirt, kofta. & håret uppsatt i utbakad fläta.


Och här har ni även mitt armband med "Gaston" skrivet i.


(klickbara)
Kolla mina ben!!! Hur äckligt och jobbigt somhelst. Jag är en av dom som alltid får skitmånga myggbett under sommrarna.. Jag har sovit i strumpbyxor i några nätter nu, men dom kommer till mig ändå! Och jag är inte heller ute så mycket, utan mest promenader med G och sen är fönstret stängt under hela dygnen. Jag Blir Galen!!
Nu är dom även svullna och stora. Ser ut som jag har krokiga ben typ.

Men nu måste jag dricka upp kaffet och ladda kameran och efter det vänta tills pappa kommer hem så han får bli hundvakt under hela kvällen. Ska nämnligen på tjejmiddag! Hörs.



Kommentarer
Hannah

Vilket supergulligt armband där Gaston står skrivet! :)



Ajdå. :s Gaston är en liten galning minsann. :D En söt sådan. Haha, Cayenne gick och bet på dörrkarmarna och stolar när hans valptänder började klia.. Och Cinnamon gav sig på lite allt möjligt. ;)



Ja, ska nog mest bara vara hemma och ta det lugnt nu.. Lär behövas innan det drar igång. På måndag ja, uusch!! :( Nian också, orkar inteee haha!

2010-08-20 @ 15:16:17
URL: http://hlphotography.webblogg.se/
martina svarar

Sjukt fin kofta :) vart finns den? Kram

2010-08-23 @ 18:12:56
URL: http://martinajones.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0