24, 25, 26 Januari.

Söndagsdagen har ni i inlägget under, efter jag käkat hemma åkte jag till N och pratade om allting. Mys.

Igår började en ny vecka igen dåra och den rullade på, mot kvällen åkte jag till Åby och var där en stund och idag vaknade jag i tid ! Haha ..
På idrotten hade vi dans och ska nu hitta på olika steg och skit , jag&mikaela alltså, höhö, super blir det! ;-) Och sedan på musiken planerade vi låtar och sådant till öppet hus. Ingen låt har min grupp planerat, men jag hoppas att jag inte gör bort mig inför hela skolan med gitarren sen bara ;$
Och efter det kollade vi på film. Jag blev rörd och då kom joel och halvmasserade mig, höh .

Jag och Evelyn åkte efter skolan till vh och hon fick massage medans jag solade efter kylan. Ge mig sommar.. När jag kom hem blev det lunch och nu ska jag dricka latte och efter det duscha.
Blir nog lugn hemmakväll ikväll. Jusste, so you think you can dance! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0