19 Juli.

Idag har Gaston varit jätteduktig! Han la sig vid halv 12 tiden igårkväll, och jag vid ett. Vaknade vid tre av att jag inte hade någon kudde. Nej utan den sov G på precis under sängen. Och sen vaknade vi samtidigt vid etttiden idag och lekte. Han kissade ute så duktig som han är, och åt, och somnade om sen vid halv tre efter att fått träffa Jennifer och Hannah. Vid sex igen gick vi ut brevid huset. Han fick även träffa en hund, och skötte sig urbra. :) Gaston satt nära mig och glodde på hunden, och hunden glodde tillbaka. Haha. Men nu halvsover han igen höhö.
Tänkte slänga in en bild lite senare på grabben, men just nu ska jag ta lite oboy! puss



Kommentarer
Ingela Lundström

Hej Karin, vad skönt att höra att allt går bra för dig och Gaston. Jag hoppas ni kommer få många roliga timmar och år tillsammans. Glöm inte att höra av dig om du har frågor.

Jag och Korall blev 5:a av 70 starter i går.



Pussa och krama Gaston från mig.

Lycka till från Ingela, Glimmerns kennel.

2010-07-19 @ 20:57:55
URL: http://www.glimmernskennel.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0