4 Juli 2010.

Imorsse klev jag upp pigg o gla' och sedan åkte jag och pappa mot Södertälje för att träffa min bebis som snart flyttar hem till oss (om 14dagar, eller kanske 12dagar). Han sprang runt som en galning, ville slåss och bitas och busas med alla. Haha, och vara som dom andra hundarna. Söting!!!
 
Gaston? Hugo? Survivor?

När jag väl kom hem klippte jag iallafall gräset på våran baksida. Med tanke på att vovven kommer få springa runt där. Så det blev ett jobb i värmen! Och efter det gick jag ut för att träffa alla. Blev ett jäkla snack mellan mig och Nathalie, haha, hon och jag alltså ... Tur så fick vi iallafall skjuts mot tungelsta sen av Tony och fick slippa sitta på en varm buss ^^.

Nu måste jag ut och lämna Jonnys tröja. Puss!



Kommentarer
Hannah

Rådjur är verkligen fina. :) Tycker det är så roligt när man märker att man är så nära, hinner utbyta några ögonkast innan den springer vidare. :D



Ja, men imorgon lär det bli bilder skulle jag tro. :D För nu ska jag ladda batteriet. :)

2010-07-05 @ 22:45:51
URL: http://hlphotography.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0