Fortfarande Lika Illa.

Här är historian, historian om hur jag ser ut nu och hur det gick till.

Igår gick/åkte longboard jag och syster till Västerhaninge. Jag ville prova åka ner för den lite för branta backen med en stark kurva i.. Ni kan gissa hur det slutade? Jag fick någon slags panik och sen flög jag av. Landade först på benet, och sen ansiktet och lite händer. Det blödde en aning mycket, och ansiktet började svullna upp. Det blev värre och värre för dagen, och sen blev det bättre. Men jag kan säga er att man ser fortfarande att det är svullet. Alla mina kompisar kallar mig för en hamster som sparat mat, eller något liknande. Och mina ben är lite sönderskrapade på undersida av lår och knä.
Idag varar det, och svider somfan. Menmen.. Ser ut som jag bråkat med en tiger. Dock inte ansiktet då, som en kompis sa "Ser ut som du landat från himmlen, fast med ansiktet före."
Så nu undviker jag solen. Skuggan, inte min grej, menmen. Och jag har kommit på att jag kommer bli mobbad för namnet hamster resten av livet.

FÖRSVINN SVULLNAD, FÖRSVINN!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0