Tredje, Fjärde, Och Femte Idag.

VAD SKA HUNDEN HETA? Imorgon blir den ju två veckor, och jag kan inte sluta längta tills den sitter brevid mig här hemma och skäller. Surviver, Herrman, Herbert, Sunday, Totte, vad?

Grönalund med klassen blev underbart i Torsdags. Jag garvade så mycket åt Andreas att jag började gråta och fick träningsvärk i magen, när vi åkte popexpressen och katapulten. :D Haha! Bussresan hem blev iallafall lång och jag fick sitta och lyssna på när killarna sjöng konstiga låtar. Menmen, det är ju klassresan! ;)

Igår gjorde jag ingenting speciellt, var i plugget, åkte mot vh och handen, och sedan hem, och ut igen för att ta en moppe-tur med moppe-matte, och efter det gick jag hem och kollade på film. Rätt härligt!
Måste ju vila upp efter nästa vecka ...

Nu ska jag hoppa in i duschen och efter det bli upphämtad av Evelyn , och så ska vi ha picnic i solen! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0