4 Mars. Grattis Jennifer!

Godmorgon. Dagen igår blev mys med Evelyn med kaffe och kladdkaka. Och så köpte hon en present till lillasyster och jag köpte örhängen och nagelack till mig själv. Efter handen åkte vi mot Tungelsta och gick in på Blommorado och frågade efter sommarjobb. Första killen var arg och läskig, så det var nära att vi skulle springa därifrån. Men när vi fick prata med en annan var han bara glad och intresserad. Haha okej, lite förvirrad också. ;-)

Igår kom även pappa hem med en till hundbok. Så kvällen igår blev att läsa, och skriva upp en massa saker som ska köpas och kollas!
Och även började jag rita på en till bild till gymnasiet ..

Nu måste jag tralla iväg till konsum i snö-ovädret.. Suck! Men så är det ju när man är tjej..



Kommentarer
Jannis

bilden va inte specielt imponerande, ere den bilden du skall skicka in ? :O

2010-03-04 @ 18:42:00
Anonym

Ja. Fast det är bara början :p

Nästan allt ska ändras och så blir det mer skuggor och i mycke större format och sånt skit.

2010-03-05 @ 12:54:00
URL: http://aanderssson.blogg.se/
LIENE

Tack så mycket för dina frågor:D Nu är svaren uppe.



Ser farligt gott ut med fikat!

2010-03-05 @ 16:42:57
URL: http://lienes.blogg.se/
Hanna

Fin blogg! Allt bra?

2010-03-05 @ 16:46:10
URL: http://hgustafssons.blogg.se/
Anonym

tänk på att försöka göra ryggen på stolen rakare så man ser att den står rakt upp.. för det ser lite ut som att den lutar bakåt....

2010-03-07 @ 17:17:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0