Hur ska dagen sluta?

Godmorgon. Vaknar upp halv 11 av att jag får sms av Bella. Mitt alarm skulle gå halv 10, men det gick inte. Och när jag väl skulle läsa messet från B hade jag knappljud på. Och smssignalen var annorlunda. Allting hade förändrats på min mobil och jag har ingen aning om hur. Högt och irriterande ljud kan nog vara det värsta om mornarna.. Speciellt när man inte kan få tyst på det, jag fick inte tyst på knappljudet, utan var tvungen att piggna till först.
Skitsamma! Så fort jag klev upp börjar alla katterna mjaoa. Dom hade brist på mat, så jag gav alla en varsin skål för att sedan göra mig en macka. När jag kommer tillbaka efter att ha satt igång datorn står ena katten och käkar min macka. Åhåhåh. Och just då när jag är som mest irriterad, börjar Gaston äta upp kattmaten... !!
Om tjugo minuter är Bella här iallafall då vi ska fixa oss och sedan se vart dagen leder. Wish me good luck, nu ska jag ut med G.



Kommentarer
anna

Kl 14:30 Kan du gå in och kolla på min sida ifall DU vann Dagens Blogg Tävling! :)

(Om du INTE vann, försök igen ikväll Kl 21:00 då jag utser 2 nya!)

2010-11-05 @ 13:24:16
URL: http://annasvnson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0