26 September. Tack för igår!




Eftermiddagen&kvällen blev lyckad igår! Jag mötte Aziza och Kalle för att sedan gå till Emelies släktkalas. Först var det en aning pinsamt med många handskakningar. Men vi ungdommar höll oss till varandra :-)
Vi käkade mackor först, för att sedan proppa i oss godis, kladdkaka, kakor, chokladbollar, popcorn, och såklart kaffe&te! Hade urmysigt mot slutet då de flesta med småbarn gick hem. Jag, Aziza, Emelie, och en stund Kalle satt och snackade skit om allt vid köksbordet. Och sedan drog vi ut och träffade folk en stund för att sedan gå hem och sova. Tack för kvällen!!
Idag har jag inga planer, förmodligen ut, och sen kanske träffa Jennifer som man inte sett på år och dar.

Ha en trevlig söndag :-)



Kommentarer
Anna

nej de är inte försent :D

kram

2010-09-26 @ 19:56:21
URL: http://aooww.blogg.se/
Anna

låter brarw :D

2010-09-26 @ 23:01:38
URL: http://aooww.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0