Det var nog slutet..

Fått ett uppdrag. eller uppdrag och uppdrag, ska försöka göra mitt bästa och se fall folk gillare. Jag går tillbaka till gamla sysselsättningar, och ska satsa allt på Gaston. Träning och ork, allt jag behöver.
Bloggen får bli fotoblogg, ska fösöka fota så mycket som det går om det ska bli något utav mig i framtiden. Har ju somsagt kommit in på estet, dock bara inriktning media. Men chansen finns kvar på mediagymnastet med foto. Dock har jag brist på vadsjutton som kan fotas. Hunden, katten och vännerna + naturbilder, roligt. Alla planer som skulle fotas har gått till spillo, både från uppåtsidan och neråt i världen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0