4 Februari.

Jag klarade redovisningen! Kände hur jag började tappa andan och blev röd i ansiktet, menmen det får jag tåla när jag själv inte väljer att lära mig engelska. Iallafall så fick vi lyssna på en låt som hette "storm väder", och just då, just under det tillfället dem sjöng det, så började det storsnöa! Typiskt.
Nu lyser iallafall solen och vi hoppas på vårväder.

Fick mitt körkortstillstånd igår och handledartillståndet idag! Nu ska jag lära mig köra bil! :D

Nejmen, ikväll blir det mys! Pappa åker nu och kommer hem om ca 26 timmar, vad ska man käka till middag och vad ska man hitta på? Återstårochser! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0