29 Juni.

Fått lite färg under mina tre soldagar. Och har en lätt känsla av att knäna, bröstet och näsan är brända. Men det återstår och ser senare. Imorgon ska det också bli sol, men mindre solande för mig eftersom jobbet kommer i första hand på morgonen. Resten av dagen ska iallafall baksidan bli brun förhoppningsvis.
Gaston har blivit tränad idag också. Både tunneln och hopp-hindret. Tunneln tog det en minut tills han vågade springa igenom den. Min duktiga glada grabb!
Men nu ska jag bara njuta tills Emelie slutar jobbet forever så hon kan hitta på bus med mig under dagarna och hålla mig och Gaston sällskap på fotbollsplanen.



Kommentarer
Johanna

sv; Visst är det! (: Och mer kommer det bli, när jag kommer till kusten med kameran och en helsikes massa batterier! :D

2011-06-29 @ 20:04:48
URL: http://tholen.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0