Bara jag som köper.. Allt?

Efter att jag varit superduktig med sparandet har jag nu lite ångest. Det är både nödvändiga och onödvändiga saker jag köper JÄMT. Ska boka en resa och betalar massage och bowling på fredag.. Nästa helg tänker jag bannemig jobba extra.. Pengarpengar. Jag bara måste.
 
Ikväll kollar jag på Twilight igen. Andra filmen. Somnade igår efter halva, och lär somna vid samma tid ikväll igen. Tur är så går jag bara mellan 9-11.40 imorgon och efter det blir det nog en solning - slösa pengar...


Kommentarer
Linnea

sv: Tack ska du ha!! :)
Ja, jag älskar te och det är alltid så mysigt att sitta och dricka :)

2012-11-07 @ 19:59:33
URL: http://linneaakarlsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0