23 April 2013.

Humörsvägningar. Får bra och dåliga besked hela tiden. Så det kanske jämnar ut sig, fast ändå inte. Antingen är de jättebra, eller jättedåliga. Gårdagen började dåligt. Fösov mig och åkte hem såfort jag kom till skolan - hade ingen lust med sexualkunskap hela dagen. Åkte till jobbet och var fortfarande grinig. Och fick dåliga besked precis när jag klev in.
Men det flöt på, bokade upp en provjobbning (mer får ni veta sen), och fick beröm somvanligt när det gäller mina fina arbetskolegor. Var dock aptrött när jag slutade vid 23, men vaknade pigg och glad idag.

Dagen har börjat med gos med lillhunden, och glada och goda nyheter. Vi hoppas även på min lönespec idag!! Fasiken så nyfiken jag är. :D
 
Söndagen var inte heller en bra dag. Försov mig till jobbet - men kom i tid, var jättetrött, verkligen jättetrött och ville inte prata med folk. Dagen flöt på.. Not. Kassan krånglade så en av oss fick fixa den, medans den andra ha lång kö. Bråkade även med en kund som kallade mig både det ena och det andra, och nästan fick in personen bakom honom in i bråket. Tur var så slutade allt i frid och fröjd och jag fick sommarmat till middag.
 
Idag börjar jag plugget tjugo i 2, så ska hinna med att duscha, käka lunch och posta ett brev innan dess. HeJ!


Kommentarer
ladies.webblogg.se

Ja! :) Är allt bra då? :)

2013-04-26 @ 08:10:13
URL: http://ladies.webblogg.se/
Mathilde

SV: nää man kan inte få för mycket sol.. =)

2013-04-28 @ 02:06:15
URL: http://carmenmathilde.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0