sjukling

i helgen hade jag dansuppvisng hela tiden. de gick väll bra :) tappade lite ibland, men inte nåt stort misstag. får se om några veckor på DVD filmen som vi ska köpa.

jag är nu sjuk. nästsista dagen innan jullovet börjar. så typiskt. men missar inga lektioner, för idag har vi bara elevensval & faktiskt skönt att slippa de.
min munn är full av blåsor & jag kan varken äta eller dricka utan att få ont.
den här helgen fick jag reda på varför man får blåsor i munnen;
sträss
trötthet
förkyld
& jag är alla tre. inte strässad längre då, men trött& jätteförkyld

nu sitter jag här. hostar, klagar, lyssnar på musik & är inne på pea. snacka om trååkigt.
men eftersom kristin ville lyssna på musik så fick jag sätta mig vid datorn & sätta på lite musik..men ska gå & fortsätta kolla på "beck - anonsmannen" om en halvtimme då hon går till skolan & jag blir ensam hemma med kissemissarna.

imorgon hoppas jag att jag ska till skolan , för då ska vi inte va i skolan(a) ,vi ska åka&bowla hela klassen. vill ju träffa klassen för en sista gång iår <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0