6veckor kvar tills jul.

igår på idotten hade vi basket. först fick man springa fram&tillbaka med en basketboll , sen kasta den lite, o sen körde vi lite "matcher". mitt lag som bestog av mig,moa,fillan&mickan vann alla (; haha, vi äger (: aja , sen hade vi so/sv o de kom ett test i svenskan & jag kommer typ få alla fel (?) på so;n så skulle vi redovisa ett land som vi hade valt innan . o jag hade gjort Uganda med jennifer, o vi hade inte hittat nåt typ. så hehe, alla läste typ tredubbelt så mycket som oss (a)
efter skolan åkte jag på dans & jag var på danshumör. lärde mig dansstegen nu också (; &nu ska vi ha 2dansuppvinsningar per dag den 15&16december. o eftersom ja går på show & street får ja dansa åtta ggr. -längtar (:

men . idag hade vi först musik & vi fick spela keyboard. vi blev indelade i grupper & jag hamnade med jennifer, micke o anton. trevligt trevligt. aja , sen hade vi matte&sen slöjd. eller ja, vår slöjdlärare var inte där o vår vikarie kom aldrig. men anton var där inne för de var öppet, han hade gömt sig i ett skåp o sen låste en lärare, men anton öppna åt oss, så då var jag,jennifer,viktor,pierre,jonny där inne en stund, tills en lärare såg oss o blev lite arg..hihi. men vi fick iaf håltimme (: sen hade jag spanska & vi gjorde typ ingenting? två uppgifter, o sen gick vi igenom de på tavlan.. kul hade jag iallafall ;) på engelskan så skulle vi ha ett litet test som jag inte hade tränat på , ups. kunde kanske fem st? gjorde mitt bästa iallafall haha.
om 50minuter ska jag på träning med mickan :) smsa om de är nåt (:

gillar: kompisarna.
längtar till: 15&16dec och julafton.
saknar: inget. men kommer sakna jennifer som åker till spanien på måndag "/ <3
hatar: idrott(tex.redskap) & engelska.
vill ha: ny mobiiiil !
vill göra: fixa rummet. (jullovet)


pusshej / [email protected]



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0