började inte bra.

idag började ju skolan. &de började inte bra.
hade satt mobilen på kvart i sju, o så skulle jag gå upp sju. skulle då ha en timme & en kvart på mig. skönt&inte behöva strässa. men när jag vaknade imorsse låg jag kvar en stund i sängen, men somnade tydligen om & jag ska tacka jennifer mkt för att hon skickade sms tio i åtta o skrev en grej som väckte mig.tack. då hade jag iallafall 25minuter på mig o fick springa upp, sätta på mig dom första kläderna jag hitta, platta håret & sminka mig samtidigt, o käka en macka påväg till skolan. hah smidig (;
menmen, i skolan var de dom lektionerna jag skrev igår. jag fick sjukt ont i ryggen o de spred sig till magen, hade verkligen sjukt ont! & mådde illa. nej usch, mådde inge bra idag. sen gick jag,jennifer&tirran iväg till sjuksyster,men hon var inte kvar. så då gick jag & jennifer vidare till läkarstället där uppe o där sa en tjej att jag skulle komma tillbaka imorrn bitti, så de ska jag göra. (:
har inge mer o skriva för dagen. efter jul så börjar jag nog på balett med syster på torsdagar&söndagar. ska bli nice de (;
men pusshej<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0