dator

vår dator har gått sönder. den datorn som jag har alla bilder, all musik, alla msnhisorik & allt annat på. & eftersom den inte funkar nu så kommer vi kanske lämna in den & allting kommer va borta ? :( fan! jag vill inte. all musik man måste ladda ner igen, alla bilder , vart ska man få dom ifrån?-ta nya.. "/
men man får hoppas på de bästa & att datorn blir frisk snart, hihi.

idag i skolan så fick vi sluta tidigare för våra lärare var inte där, så vi hade en gunilla hela dagen (förutom idrotten). innan idrotten så hade vi lunch&sedan lunchrast..& på den rasten bytte vi om till idrotten& ante drog ut mig i snön, när jag bara hade shorts&t-shirt på mig. usch vad kallt de var.. & där var också rasmus&jimmy som hjälpte till ..mjo tack . ska ge igen här hemma , vi ses i helgen kanske, haha (;
på idrotten körde vi innebandy ;D jag,tirran,bonnie&moa var ett lag & vi vann båda dom matcherna vi körde. vi ägde killarna (; haha.

i helgen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra .. bara slappa kanske? :) & ha snöbollskrig då :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0