snöbollskrig

igår fyllde elsa år , 22. grattisgrattis . hon fick bara en kamera av oss,familjen, men kommer få en diskmaskin eller så vare tvättmaskin lite senare (?).

idag var de jättemkt snö ute& såklart hade vi snöbollskrig i skolan . okej ,blev ganska mulad. först av ante som gjorde krokben&la snö i ansiktet . sen fillan som satte sig på mig & kastade snö förfullt haha. sen kom alla dom andra killarna . värsta kriget mellan mig&jerry. fyfan, imorrn ska han bli blöt! hihi. alla kallade mig för mikael jackson för mascaran hade runnit & jag var helt svart runt ögonen , snyggt?-nej. haha såg fan inte klok ut. sen blev man mulad när man skulle gå hem också.. av några i 9an som sa "vi tar den som är närmast" & de var jag, så fick lite snö i ansiktet & i munnen..usch :P
men nu sitter jag o fryser om fossingarna & äter en varm toast (: gottgott.
fisan hihi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0