fjorton dagar

jag sov hos viktor från natten igår till dagen idag. igårkväll när jag gick till han så möttes vi först vid konsum o sen när vi var i lillgårn så träffade vi först henke,jocke,emma&viktoria. haha, jag&henke dansade lite tryckare, eller han dansade lättaresagt med mig. haha, fan vad jag garva(a) sen när vi hade gått typ 2meter så träffade vi sebbe som gick i min klass förut&hans kompisar. men sen gick vi hem till viktor o myste . & typ sov några timmar ?
jag gick hem vid fyra idag och då mötte jag hannah vid macken för hon hade precis varit med jennifer. jag hälsade på henne och hon sa att jennifer gick lite längre fram. så jag ringde henne o bad henne kolla bak. sen tog vi promenaden hem & stog o pratade lite somvanligt innan vi skulle säga hejdå.
nyss sov jag en stund, typ en kvart eller ngt. sen väcktes jag ett sms från alleh & hon frågade vad jag gjorde.
&ajusste, jag kan nu säga att jag har pengar igen på mobilen. men tror inte jag ska va så osmart o göra av med alla på engång. jag har nu gjort av med 6kr på några timmar.. men ni kan iallafall smsa mig&jag svarar ;D

Dagens villha ;
ny beckfilm
kamera / mobil
massa godis!
långa sommartröjor
sommarlov
mitt gamla&långa hår :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0