fotbollsmatch .

idag har jag varit med jennifer, mikaela, hannah, evelyn. och aziza en stund. vi satt o kollade på fotbollsmatcher vid grusplanen. först körde F94 tungelsta mot några. sen P93 tungelsta mot några. sen gick vi hem o jennifer&evelyn hämtade pengar. sen sprang jag&jennifer till grusplan medans evelyn&mickan gick. och sen såg vi att min&mickans kompis Sam körde fotboll o mötte P94tungelsta. så vi hälsade lite på han mitt i matchen,haha. men sen gick vi till sassagrillen o köppte lite gosaker(a) och sedan tillbaka till matchen :)
efter alla matcher var slut så fick vi lite tråkigt & alla blev på dåligt humör så vi gick hem. vilket då var mickan väldig dum mot min "pojkvän" haha som var typ en larv(a) hon bah gjorde så att han blev rädd o blev till en boll stackarn :(
menja, imorgon är det skola igen& blä jag orkar verkligen inte :/ ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0