hitta på något en varm vår-dag?

idag har det varit en väldigt bra dag. förutom med mina ljumskor,lår&armar. mina ljumskor knäcks när jag går&det är väldigt oskönt!
men idag fick jag äntligen träffa jennifer igen. för med vår otur så ska en av oss va sjuk då den andra är frisk&sen tvärtom. men idag mådde vi båda bra& jag träffar nog henne och evelyn imorgon. :)
igår var det min turdag, alltså vattumannen. & för första gången var det faktiskt det ; blev vän med jennifer igen(hade bråkat lite..) & sen lite andra grejjer(a)

om någon vill hitta på ngt i helgen, så ring lr skicka sms :)
& åååh vad jag vill sova över hos ngn eller gå på övernattingsfest. åhåhåh.
men nu skriver jag inte mer. ska lägga upp en bild på bilddagboken & sen äta ngt tror ja.
pusspuss // 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0