hoppsan

idag har de inte hänt ngt kul heller i skolan. allt som vanligt alltså.
på idrotten ska vi nu börja med fridrott & idag blev det löpning. vi fick jaga det andra laget, vilket var sipp(killarna)& sen fick dom jaga sapp (tjejerna). & senare fick vi tjejer köra lite för oss själva på halva plan&killarna på andra halvan. då fick vi köra stafett , vilket var jobbigt men kul :) det ända tråkiga var att jag fick aasont i ljumskerna igen :/ så, vet inte om jag går på dansen ikväll :( jag som har längtat !
men efter idrotten på so/sv lektionen satt vi i datasalen & gick in på ngt som hette firstclass typ. det är typ som msn, så jag,viktor&simpa chattade lite . o sen snacka ja med damp evelyn&tirran, haha. + smsade med alleh då o då<3
efter skolan, då gick jag o satte på mig min jacka,skor & tog väskan. jag låste skåpet med min nyckel , & sen ringde mammi. efter jag hade snackat med henne & viktor som snackade med mig brevid (?) , så försvann min skåpnyckel. fattar fan inte vart den tog vägen. jag har frågat nästan alla ; tirran,felicia,hannah,moa,evelyn,mickan,aziza,jonny,jerry,simpa,viktoria. har någon min skåpnyckel ?!

nu ska jag ta o äta en glass för jag dör snart av värmen här hemma!
pussar från kariin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0