jag har inte ont längre ! (iallafall inte på samma ställe som förut)

oj. inte skrivit på ett tag? skriver mest nu bara på bilddagboken; http://bilddagboken.karii-n.se/ eller ngt?

men i onsdags på danträningen på kvällen hann vi klart dansen & nu är det bara att lära sig allting utantill :) sen den 10/4&11/4 ska vi ha dansuppvisningar. kl två&sex på båda dagarna . komma? (a) :D
i torsdags hade jag först utvecklingssamtal på morgonen med mamma&filip. och anki (min engelska lärare en stund). det gick väll bra, mamma skötte snacket kan man säga(a) hihi. sen efter skolan åkte jag,jennifer&mikaela till handen c. men jag&jennifer fick så jävla ont i magen på donken så vi åkte hem efter typ en timme/halvtimme.
idag , fredag , har skolan varit somvanlig. började med solektion utan lärare & jag satt där som en plugghäst. sen på NVlektionen jobbade vi med våra broar & felicia blev inte arg på mig :D haha. sen var de lunch & jag åt en potatisbulle (usch!, att dom inte lagar något gott någongång?). men sen på idrotten var inte jag,mikaela&viktor med. så vi gick "promenad" hihi . den promenaden så gick vi först till skolsyster , som inte var där, sen till fotbollsplan typ en stund, och sen till omklädningsrummet & fan vad rädda vi blev när en lärare öppnade dörren ! hahahah, fast läraren såg inte oss hihi. smidiga där jo. på matten sen så jobbade jag typ 5tal, visst är jag duktig? (a) men sen körde jag,hannah&moa souduko. & jag fick hjärnsläpp när viktor sa "jag vet vart det ska vara en fyra.." och sen visste han 6tal till .. haha, fast jag gjorde ut hela tillslut.

ikväll kanske jag ska träffa viktorpiktor (a) med min lilla trasiga fot. jag har gjort illa den på dansträningen & har ingen aning om vad som har hänt. bläblä. när jag har blivit frisk(?) i ljumskorna så ska jag få en fotskada :/
liten&klen är jag allt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0