låt mig va.

alla frågar mig, ställer många frågor och är jättenyfikna.
men nu är det så att jag inte kommer berätta. inte för någon.
det spelar ingen roll hur mycket ni säger att jag kan lita på er,
jag litar inte helt på någon ! så sluta säg att jag ljuger, när
jag kanske inte gör det. sluta tjata och säg att jag kommer
bli annorlunda om jag inte berättar för någon. jag kommer
va mig själv hela tiden, kommer må som jag vill . inget
kommer någonsin bli som jag vill helt. jag gör dom sakerna
jag vill och inget annat. ni kanske bryr er så mycket,
att ni tjatar så mycket. men kom ihåg att jag berättar när
jag känner för det och aldrig någon annan gång.

jag lever mitt liv som jag vill , även om jag skulle vilja
berätta för någon och få det bättre än så som det är.
men jag kan tyvärr inte, förlåt .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0