myspys

hejsan alla.
igår satt jag hemma hela dagen framför tven. skittråkigt! kollade på en beckfilm & chillade. senare vid halv åtta ville mickan ut o träffa mig & vi skulle träffa viktor vid konsum halv nio. sen ringde vi sakina & gick hem till henne. där hoppade sakina&mickan studsmatta medans jag&viktor mest satt o kollade på. sen skulle jag hem & dom andra också. efter långt tjat på mamma, så fick viktor sova över hos mig. så han gick hem till mig & bäddade en madrass. & jag var såå duktig (not). men vi la oss båda i min säng istället & sov lite då&då , typ tre timmar lr ngt. sen idag har jag inte gjort så mkt, förutom varit med viktor dåra. och blev tvungen att äta en macka eftersom både mamma&viktor tvingade mig att äta något ("annars skulle jag gå av på mitten").

men ja, imorgon är det skola igen då (tråktråk!). förutom att jag kanske ska träffa evelyn efter skolan :) och sen på tisdag på so-lektionen ska jag till skolsyster & kolla vikt & sånt tråkigt. de roliga är bara att slippa en halvtimme från lektionen :)
sen på onsdag tror jag nog att jag skippar idrotten i skolan, så jag kan få gå på dansen på kvällen. eftersom jag särkert kommer få ont på idrotten :/

har inge mer o skriva nu. är väldigt trött så det blir nog en tidig kväll. pusspuss


Kommentarer
Lina

Var gärna med i min skämt/vits tävling. Skicka in ditt roloigaste skämt/vits, och du kanske har turen att vinna tävlingen, : ).

2008-04-06 @ 19:39:14
URL: http://higher.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0