något fel

jo, fel är det allt.

alltså .. jag vet inte vad det är för något. jag har trott det varit finnar som jag har fått nu i ansiktet. men det är så att det kliar somfan! jag kliar sönder dem och får ärr :S vadfan är det för något ? jävligt jobbigt iallafall.
den andra som det är något fel med är min syster. hahah. hon&jag var inne i mitt rum idag. hon tog mitt idomin och tog verkligen överdrivet mycket på läpparna. och sen mörkblå&svart ögonskugga runt ögonen och sen rouge och svarta "fjortis"sträck på kinderna . hahaha alltså åh. hon har lite problem? JO.
sen är det ju också något fel på småkillarna som stör mig&jennifer när vi försöker snacka på kvällarna/dagarna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0