onsdag,torsdag,fredag,lördag&söndag.

i onsdagskväll var jag äntligen på dansträningen. fan va skönt det var! först stog jag brevid o såg ut som ett pucko som inte kunde ett skit, men damla(danstränaren) gick igenom allt och nu kan jag nästan allt :) vi fick också placeringar o jag står i mitten, så bäst jag lär mig nu ;)
i torsdags var skoldagen som vanligt. är snart klar med mina knallblåa mjukisbyxor på slöjden, haha.
idag i skolan fick vi först se på narnia på so lektionen . åh vad jag ogillar den filmen! hihi . sen skulle vi ha nv-prov och det gick piss! kunde fan inte ett skit typ :s men på matteprovet gick det mktmkt bättre o kunde allting (:  idrotten därimellan var jag inte med, för jag hade så ont i magen&höften. men pk (idrottsläraren) trodde typ inte på mig, och dom andra som jag var med. värsta sura gubben säger jag bara (a)
efter skolan nu har jag träffat mickan&evelyn. vi fixade ett litet rum som e typ "utanför" hennes hus. för där ska jag,evelyn,vikor och simon sova i imorgon :)<3
jag,mickan&evelyn var i de rummet i typ en timme och fan vad kallt det var! haha, alla vi frös, förutom evelyn då som hade duntäcke runt sig(a) tänk nu att jag ska sova där en hel natt - omg :o fast vi hade roligt ändå med alla mickans frågor till mig och evelyn ,hahaha! gud vad vi skratta med de där med sängen och när jag var så smidig med era mackor som blev brända (a) hihi.

jag kanske skriver mer på söndag om jag orkar från att ha sovit typ två timmar (?).
pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0