sola ?

oj. godmorgon. jag somnade en stund nyss ..
men idag vaknade jag först halv sju av att mitt öga sved och när jag klev upp så var det rött och litet. så jag orkade inte åka ut till skogen som vi skulle göra idag. så jag gick upp, satte mig vid teven o kollade på "vakna med the voice" och åt lite av min matsäck, vilket var en god sallad.
men somsagt så sov jag lite nyss. gud va skönt, hihi. men jag ska nog snart ut o hoppa hopprep lite grann. måste ju somsagt träna! eftersom jag bara svullar varje dag & tränar inte ett piss :/ . aja, får se om jag orkar idag..
jag ska också till handen c när dom som åkte till skogen kommer hem, vilket är jennifer,mikaela,hannah mfl. trevligt trevligt.
men jao , jag har inte så mkt mer o skriva just nu . kanske skriver mer ikväll eller imorgon om jag hinner!

för imorgondagen kommer se ut såhär typ;
06.30 : vaknar, stiger upp, plattar håret, sminkar mig, klär på mig & sånt.
07.45 : träffar evelyn, jennifer&mikaela o går till skolan.
14.45 : skolan slutar & jag åker till gröna lund med pappa.
sen vet jag inte vad jag ska göra.. antingen åka hem (tror jag?) och byta om till lite andra kläder&fixa mig lite.
sen ska jag nog träffa mikaela,evelyn&jennifer och gå till majbrasan i lillgården (?) och sen gå hem till evelyn och sova över där.
eller
så träffar jag mikaela&jennifer och åker till mega kl 19.30 och kommer hem runt 00.00 (?)
jag vet faktiskt inte hur dagen blir imorgon. men vi får väll se :) hihi .

men ska gå o träna lite nu ., pusshej image81(osminkad!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0