sommar & picknick ... med småbarn (!!!)

oj, hejhej . inte skrivit på ett tag?
men idag var skolan somvanligt igen då. inget speciellt hände. först hade vi so lektion, sen engelska och jag fick tillbaka mitt engelskaprov (sämst! :( tycker jag) men jag ska göra om första sidan med glosor, bläusch! men iallafall, sen hade vi lunch o på lunchrasten var det hela klassen (förutom några då) tillsammans. thihi, det var ett tag sen (?) men vi satt o skrattade litegrann med henke. haha åh gud vilken humor. sen kom vår lärare o roppade in oss, eftersom vi hade kommit försent & då fick vi svara på 46 frågor om något ungdomsgrej.. ganska långtråkigt kan jag säga. på matten därefter så satt jag&viktor o gjorde lite souduko. fast vi bytte efter en stund och gjorde ut varandras ist thihi. jag pallade verkligen inte jobba matte för jag var så yr igen. men satt kvar för det var ändå vår sista lektion..
sen efter skolan så stog jag kvar med mickan,moa&fillan en stund. sen när dom gick så stog jag kvar med pierre o jerry. o när dom åkte hem stog jag med alexandra och sen när hon gick så kom min syrra med bussen&jag gick hem med henne. haha , att jag inte gick hem en halvtimme innan (?..)

när jag kom hem så träffade jag jennifer, för nu har hon fått tandställning! stackars henne, hon kommer fan bli pinnsmal eftersom hon inte får dricka mjölk o sånt . men vi hade picknick, jag med choklad,banan&mandarin och hon med en macka utan någonting på.
vi satt där i gräset, på vår speciella plats där det väcker många minnen från sommaren07. då kom tre småkillar som först skriker o springer , och sedan står ena killen o kissar , och sen roppar dom till oss om vi vill smacka deras picknick. alltså åh! jag&jennifer kommer få leva med dom resten av sommaren vafan :( ! åh, både hon o jag kommer rymma från vår favvoplats varje dag nu ..

men nu ska jag gå o läsa igenom en text som jag ska kunna läsa upp imorgon i klassen. jag fick den texten med jättesvåra ord :s men vi får se om jag skämmer ut mig själv eller klarar mig bra (a) hihi , puss&kram //


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0